Všeobecné obchodní podmínky


Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy, práva a povinnosti mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na www.berena.webnode.cz) Kosmetickým salonem Berena zastoupeným odpovědnou osobou Renatou Beňovou v provozovně Studio EM Bělehradská 542, Pardubice a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů (dále jen klient)

Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu ošetření projevuje klient nebo držitel dárkového poukazu svůj souhlas s všeobecnými obchodnímu podmínkami provozovatele.

Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

  • Klient se před poskytnutím kosmetické služby seznámí s jejím obsahem a cenou, souhlasí s ní jakož i s VOP. Ceník je k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele.
  • Termín návštěvy a druh ošetření je třeba dohodnout a rezervovat předem (telefonicky č. tel. 725 331 326 nebo osobně). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
  • Objednané služby může klient zrušit na tel. č. 725 331 326 také formou SMS. Pokud objednanou službu nezruší nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem, bude mu v následujícím ošetření účtován storno poplatek 30%.
  • Pokud se klient dostaví na ošetření se zpožděním, bude jeho služba zkrácena, vzhledem k objednávce dalšího klienta.
  • Klient je povinen uvést pravdivé a správné údaje ohledně alergií a kontraindikací k přístrojovým ošetřením, se kterými má možnost se podrobně seznámit na výše uvedené webové stránce (v sekci "Proč přístroje"). Kontraindikace budou s klientem probrány ještě těsně před ošetřením. V případě, že klient trpí některou kontraindikací, služba mu nemůže být poskytnuta. Prosím, přečtěte si důkladně kontraindikace před rezervací služby. V případě, že některá část ošetření nemůže být poskytnuta z důvodu kontraindikace, má poskytovatel nárok na úhradu celé ceny ošetření. V tomto případě se poskytovatel vynasnaží tuto část nahradit jiným krokem bez kontraindikací. V případě dárkových poukazů je rezervací ošetření považován dárkový poukaz za vyčerpaný, pokud ošetření nemůže být provedeno z důvodu kontraindikace.
  • Na dárkovém poukazu je vždy uvedena peněžní hodnota, vybraná a zaplacená objednatelem. Dárkový poukaz lze čerpat na služby i nákup produktů. V případě překročení hodnoty poukazu, musí být cena doplacena. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je na něm vyznačena. Je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit za hotovost.
  • Slevy na služby není možné kombinovat nebo sčítat s jinými slevami nabízenými poskytovatelem. Na dárkové poukazy se žádná ze slev nevztahuje.
  • Kosmetické ošetření může být odmítnuto v těchto případech:

               - klient trpí kontraindikacemi a ošetření nelze jinak nahradit

               - klient se dostaví na ošetření v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek

               - klient se dostaví na ošetření se zdravotními problémy

               - klient se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu

  • Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během a po ošetření neručí.
  • Případnou reklamaci služby nebo nespokojenost, uplatní klient bezprostředně po provedení služby. Na případné pozdní reklamace může být brán zřetel pouze při špatném technologickém postupu nebo při použití vadného materiálu. Pro posouzení dodatečné reklamace je vždy nezbytné se po domluvě dostavit osobně, a to bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele.
  • Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Tudíž na případné zveřejněné fotografie je třeba souhlas od klientů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu a neposkytují se třetím osobám.

Tyto všeobecné  obchodní  podmínky jsou platné od 1. 9. 2019 a tvoří nedílnou  součást uzavřené ústní smlouvy o poskytnutí služby.